winterostar

Alla inlägg under januari 2014

Av Stinaoemelie winterstar - 31 januari 2014 22:10

Dagen har varit - USCH. Världens sämsta dag i skolan, blääää. Va nära på att åka hem.

Iallafall, imorgon smäller det! JAG SKA KÖPA MIN TREDJE HÄÄÄST!   

Jag är sååååå taggad! Hästen jag ska köpa har jag velat ha enda sen den kom till starstable! Om ni checkar in bloggen nångång i morgon (på kvällen) så kommer jag lägga ut bilder och skriva lite om hästen.


Jag vill önska er en riktigt bra nattsömn, så ses vi, heejdå! /Stinaa ♥

Av Stinaoemelie winterstar - 31 januari 2014 21:59

Hej. Jag har tänkt lite och jag kom fram till att jag inte gillar sso till 100% längre. Missförstå mig inte nu, jag tycker fortfarande att det är kul. Men, ska man spela sso helt själv, då är det inte så roligt. Har man inga uppdrag (som jag) finns det inte så mycket att göra. Man kanske gör sysslor, eller chattar med någon. Det roligaste är när (tycker jag) man skypar med någon och kör t.ex kurragömma. Och onsdagsuppdateringar är såååå kul!

Men för mig brukar det gå lite upp och ner, så det kommer förmodlingen snart vända och jag börjar gilla sso mer än sims.


Om vi går ifrån starstable lite grann så har jag tänkt mycket på The sims 3. Jag spelar sims minst 1 timme varje dag. Starstable kanske 10 - 20 minuter? Jag har tänkt mycket på er, om ni slutar titta in om jag å emelie bloggar om Sims.

Jag kom fram till att, om ni verkligen gillar bloggen, kan ni bara strunta i Sims inläggen och kolla på dem som NI gillar.

Jag har allstå bestämt mig för att börja blogga om Sims 3 husdjur. Jag tänkte också börja på en slags ''historia'. Jag tror ni kommer gilla den.


Hoppas att ni orkade med all text, men jag tycker det är viktigt att dela med sig om sina tankar. /Stina ♥

Av Stinaoemelie winterstar - 31 januari 2014 18:58

Men hallååå! Jag och Emelie rollar på sso, och plötsligt kommer Youtubestjärnan Brigitta Underhand upp! Riktigt kul faktiskt    Han heter Flixiecast på YT. Besök gärna! ♥♥


 


Det var en stor fanträff, så vi var ju inte ensamma precis../Emelie och Stina

Av Stinaoemelie winterstar - 29 januari 2014 17:25

Hejhej. Stina här. Idag var uppdateringen inget speciellt. Bara tre hästar och en t-shirt. Inget å skriva om.

I helgen kommer det komma bilder på den hästen jag ska köpa! Såå spännade! Håll ut, på lördag får ni veta vilken häst jag ska köpa!

Jag tänker också berätta en sak om Emelie. Emelie har just nu en bloggpaus. Hon kommer inte vara aktiv här på bloggen. Jag ska försöka blogga lite då och då.


Vi har lite funderingar om att börja blogga om Sims 3. Vill ni det? Vill ni inte? Kommentera! ♥ (om ni vill det kommer det kanske till och med nån uppdatering ifrån Emelie)


See ya!

 

Ps. Klicka shift (pilen uppåt) och 4 i chatten på starstable och du får ett fint hjärta >  <

Av Stinaoemelie winterstar - 27 januari 2014 19:30

Snart kommer en ny goding till min samling! Vilken? Det får ni se på lördag! ♥♥


 


/Stina ♥

Av Stinaoemelie winterstar - 27 januari 2014 16:00

Äntligen är det dags för ridning igen! Såååå himla kul! Att få borra in ansiktek i en gosig man! Längtar sååå!

Ha en bra kväll tjejer! Jag ÄLSKAAAAR att rida!


/Stina

Av Stinaoemelie winterstar - 26 januari 2014 15:05

Hej.. Jag eller vi, vet att det har varit dålig uppdatering..ingen alls faktiskt. Men det kommer gå lite upp och ner. Vi kan inte lägga ut hela tiden. Det kommer kanske några inlägg per vecka. Vi har känt en stress, vad ska vi blogga? Vi måste ju blogga! Vi har inte själva njutit av att spela starstable! Emelie offrade hela sin onsdagsuppdatering för inlägget. Sedan blev det FÖR mycket att beskära, spara, ladda in och klistra in 20 bilder!

Det kommer helt enkelt upp bilder när VI vill och kan det! Vi vill inte ha den stressen på våra axlar igen, vi är bara 12!

Det kanske kommer upp nått mer idag, idk.


/Stina och Emelie ♥

Av Stinaoemelie winterstar - 21 januari 2014 18:22

Hej. Stina is häääre. (?) Men iaf, jag kommer nog inte lägga ut så mycket på bloggen de kommande dagarna. Jag har asmycke plugg..men en anledning är också att jag börjat spela sims 3 mer istället..

Ha de bra!


Presentation


Hej! Vi är två tjejer som älskar starstable.

Stina:Stina Slowstar (igga mitt efternamn)

Emelie: Emelie Winterland

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards