winterostar

Direktlänk till inlägg 7 april 2014

OMG!

Av Stinaoemelie winterstar - 7 april 2014 20:47

Hej! Igår hade Shady Pearls klubb möte och efter det bestämmde jag mig för att försöka hålla ett event denna veckan.

Så jag skickade mitt event och i dag när jag kollade på Shady pearls blogg möttes jag av de här:


Tisdag

Paintball med Emelie Winterland.


Jag ska imorgon alltså hålla i ett event!          Ja, jag är lite nervös.


        


Ha det bra!


P.S kommer lägga ut lite bra låtar


/Emelie


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stinaoemelie winterstar - 14 maj 2014 17:27

Hej! Här kommer del 2 på min historia!       Efter min dagliga promenad såg jag paketet som den mystiska D hade skickat. Tankarna virvlade runt i huvudet. Skulle jag öppna det? Vad fanns det i? Mitt i mitt funderande avbryt farmor mig: - Me...

Gissa vad, nu ska jag bli beundrad med sprickorna   Lördag:Dagens mål, att bli beundrad!               och när jag trodde jag hade blivit beundrad så...   Hade jag typ två millimeter kvar!!!!!   Jaja. Söndag: Dagen...

HÄÄR KOMMER MIN HISTORIA! ''My Change Del 1''   Dethär är jag. En helt vanlig tjej som inte bryr sig om utseendet.   Jag bor hos min mormor, då både mina föräldrar är försvunna. Hon är väldigt strikt och inte särskilt snäll.   Jag bruk...

Hej! Idag så levlade jag upp Midnight till level 15. Det betyder att jag var tvungen att skicka henne till hästön och ta hem min otroligt sega ponny som endast är i level 6. Jag kommer sakna Midnight nått OTROLIGT! Hon är ju så underbar! Jag har lova...

Hej alla underbara människor därute! Idag skypar jag med Emelie och våran nyfunna, gemensamma kompis Cassi. Vi har riktigt kul tillsammans. Förövrigt har vi två helgdagar som resten av Svergie också har. Hehe. Det betyder alltså ledigt från skolan. W...

Presentation


Hej! Vi är två tjejer som älskar starstable.

Stina:Stina Slowstar (igga mitt efternamn)

Emelie: Emelie Winterland

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards