winterostar

Alla inlägg under april 2014

Av Stinaoemelie winterstar - 26 april 2014 22:51

Hejhej! Nu sitter jag och kollr på ett djurprogram. Det är riktigt kul! Jag har inte varit aktiv på starstable och har därför blivit kickad ur klubben, men kommer förmodligen snart komma med igen. Hursomhelst så har jag bestämt mig för att köpa en arab. Dem är sååå fina! Jag sparar och sparar! ÅÅÅH!


     


Lite kvar att spara hehe! Ledsen för dålig upd men ja har inte haft någon lust att blogga..men ja hade braa! /Stina ♥

Av Stinaoemelie winterstar - 17 april 2014 10:10

Hej! Igår såg jag denna videon nedanför som starstable teamet har gjort.


Åh, jag kan inte vänta tills huvudberättelsen fortsätter den 23 april...


/Emelie

Av Stinaoemelie winterstar - 10 april 2014 19:49

Något som varit min riktiga lifesaver dessa veckor är serien Teen Wolf. Hade inte det funnits......då vet jag inte riktgt vad. SÅ JÄKLA BRAA! Alla killar är snygga! Jag kan inte fatta hur bra den är! Mina vänenr vet hur jag tjatade konstant om det i skolan..Jag tror inte jag har gråtit så mycket i hela mitt liv när jag såg sista avsnittet. Nästa säsong kommer inte förren Juli/Juni. Jag kommer inte överleva. USCH. Mitt liv ser ungefär ut såhär (De senaste veckorna)

 Vakna, Skola, Teen Wolf, Sova. Och sen om igen..

Jag är helt helt heelt kär i serien! In på www.swefilmer.com och sök på teen wolf så kommer de fram. Du behöver dock ett konto, har du inget är det enkelt att fixa. Det är laglig och ofarligt. Enjoy!


  7


/Stina ♥

Av Stinaoemelie winterstar - 8 april 2014 17:47

Idag håller Emelie i SP event. Kul kul. Vi levlade innan så jag väntar på att hon ska bli klar så att vi kan fortsätta ♥ De kör paintboll   


 


/Stina

Av Stinaoemelie winterstar - 7 april 2014 21:27

Hej igen. I mitt senast5e inlägg ''bra låtar och lite annat ♥'' så kom samma video upp flera gånger. När jag skulle fixa de blev det bara värre så det får var så här.


/Emelie 

Av Stinaoemelie winterstar - 7 april 2014 20:55


Och nu lite parodier (heheheh)


Och bara en till video. (vet inte om jag ska kalla det parodi eller inte)



Ha det bra :)


/Emelie

Av Stinaoemelie winterstar - 7 april 2014 20:47

Hej! Igår hade Shady Pearls klubb möte och efter det bestämmde jag mig för att försöka hålla ett event denna veckan.

Så jag skickade mitt event och i dag när jag kollade på Shady pearls blogg möttes jag av de här:


Tisdag

Paintball med Emelie Winterland.


Jag ska imorgon alltså hålla i ett event!          Ja, jag är lite nervös.


        


Ha det bra!


P.S kommer lägga ut lite bra låtar


/Emelie


Av Stinaoemelie winterstar - 5 april 2014 11:44

Hejhej! Här kommer lite fräscha, nya bilder ♥♥


           

 

Plutt Emelie

     


Jag å Emelie var vid ett vattenfall. Dock är alla bilder på mig ;D /Stina

Presentation


Hej! Vi är två tjejer som älskar starstable.

Stina:Stina Slowstar (igga mitt efternamn)

Emelie: Emelie Winterland

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards