winterostar

Alla inlägg den 3 maj 2014

Av Stinaoemelie winterstar - 3 maj 2014 21:31

HÄÄR KOMMER MIN HISTORIA! ''My Change Del 1''


Dethär är jag. En helt vanlig tjej som inte bryr sig om utseendet.

 

Jag bor hos min mormor, då både mina föräldrar är försvunna. Hon är väldigt strikt och inte särskilt snäll.

 

Jag brukar inte göra så mycket. Oftast sitter jag ensam vid cafeét.

 

Firgrove är mycket känt för sina hästtävlingar. Jag har alltid varit facinerad av hästar. Jag vill vara intresserad av någonting, mitt liv var lika intressant som en tom pappersrulle.

 

Men så en dag, fick jag minst sagt ett underligt sms.

 

Jag fick en riktigt chock. Vem hade lagt märke till mig. Göra mig själv en tjänst? Va? Var jag ful?

 

Jag började tvivla på mig själv och tog en promenad för att rensa tankarna.

 

Jag gick den vanliga rundan. Då såg jag något märkligt. En affisch, menad till mig! Vad kan detta vara?

 

D? Vem var detta? Och hur i hela friden skulle jag komma till Jarlaheim? Jag får ju inte ens hälsa på min syssling Andy som bor några 100 meter ifrån Firgrove.

 


Fortsättning följer! /Stina ♥

Av Stinaoemelie winterstar - 3 maj 2014 17:15

Hej! Idag så levlade jag upp Midnight till level 15. Det betyder att jag var tvungen att skicka henne till hästön och ta hem min otroligt sega ponny som endast är i level 6. Jag kommer sakna Midnight nått OTROLIGT! Hon är ju så underbar! Jag har lovat mig själv att levla upp alla hästar innan jag köper en ny..såå ja.


Visst är hon fin?

         

Ååååh älsk /Stiiiiiiiina

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Vi är två tjejer som älskar starstable.

Stina:Stina Slowstar (igga mitt efternamn)

Emelie: Emelie Winterland

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards